Give me everything

Godmorgon!

Vaknade för en halv timme sen typ, har varit en sväng med hunden. Sov nästan 11 timmar i natt, sjukt välbehövligt!

Iaf igår när vi kom till ego var ingen av oss pepp på att träna konditionen, så vi värmde upp med cykling och jag körde några minuter på level 10, riktigt trögt. Fick iaf ont i benen då, sen gick vi och körde två ben maskiner en som tar hela framsidan lår och en som tar insidan lår, och vad gör jag? Jo maxar på båda maskinerna. Sen körde vi rygg-lyft, 70 st... När vi sätter oss vid två andra ben maskiner så kommer en ledare vid namn Camilla och frågar om vi vill vara med på hennes Easyline pass. Snabb som jag är säger jag självklart ja innan jag hinner reflektera över vad det var.... Det visa sig var det jobbigaste man kunde gå på! Otroligt konditions krävande och sjukt mycket styrka!!

Vi var iaf med på det, jag körde hårt första kvarten typ, sen när jag satt vid en maskin så blev jag alldeles yr och illa mående, trodde seriöst att jag skulle spy! Camilla kom fram och sa att jag såg blek ut, då slog det mig. Mitt mat instag hade inte varit så bra under dagen... Vilade lite och drack lite vatten, sen kunde jag köra igen, fick dock vara lite försiktigare.

Men vilket roligt pass, blir iaf fler gånger att gå på! Sjukt ont i benen idag iaf! Och att jag som i snart 1 år försökt få med Sofia på ett pass lyckades, trodde jag aldrig!! :') Men hon blev riktigt taggad på att gå på fler pass!


Mojjsson den lilla rakaren som väcker mig varje morgon såhär på lovet...!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0