hela världens hunger samlad i mig

Hejsan!

Idag är det söndag och jag vaknade klockan 6, tjoho! Åkte med mamma till stallet strax efter 9, Inger tömkörde Kotten i hoppning igen. Studs, enkel hinder och en kombination blev det idag, han var iaf duktig! :) 

Nu har jag tagit fram typ allt som ska ner i någon väska innan östersund och även färga håret! Imorgon kommer jag inte hinna blogga.. Ska på skolan en stund, birsta med Vickan och handla julklappar och sen hem och packa ner allt! Sen åker vi juh iväg så blir inget då heller. Men vi får väl hoppas att fröken halvarsson kan skriva nåt iaf! :) 

Ni får en liten film på när Mojje, min lilla vovve hoppade ett riktigt hinder på 1meter! Han är typ 48cm hög och älskar att hoppa. Freja, min lilla systers kompis som redigerat.
 
   

Nej ska kolla om det är nåt mer som måste med.
/a

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag har glömt mitt lösen :S Kan du skicka dom på mejlen istället? :P

2011-11-27 @ 17:18:37
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0