i follow you

kom preciiis hem från mormor! jag måste säga att jag har verkligen världens bästa mormor! <3

har haft världens slappdag på skolan idag! film heeela dagen. dock gjorde jag inte ett dugg. jag och josse visade alla nior runt lite och pratade. sen efter lunch så chillade vi bara!
lite spontant sådär så bestämde vi. eller jag. att jag skulle åka med josse till stockholm imorn. gå på stan. sen sova hos henne. sen så på fredagmorgon åker jag till arlanda och hämtar bästaste amanda och malin!! :'))
fantastiskt!!! äntligen! 

nu ska jag väl typ. packa ihop lite lite sen se film! blev ett kortis inlägg!!

puss
sofia

bästa bästa bästa året med rollen! vackra fantastiska häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0