Magiskt, men tragiskt

Hejsansvejsan!

Min fotknöl på vänster foten är jätte svullen och det går inte ner! Fattar inte för att från början var hela foten svullen, men nu har det typ försvunit framme vid tårna och det... men fotknölen är typ som en tennisboll...

Sofia kommer som sagt var hit sen och hon har med sig coffehouse sallad, lovit!

Har precis städa lite, inte direkt dammsugit men har plocka reda på lite grejer i köket och även i "min hörna" i soffan :P Blir lätt att jag lämnar tablettkartorna här och tidningar och sånt, hehe. Men nu är det borta :D

Känner att jag har en massa intressant att skriva, not! Blir så när man inte gör nåt speciellt på dagarna :P Aja ska fortsätta se top model.



Hade lite tråkigt förut så redigerade en bild lite.

Ha en trevlig kväll!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0