never mind I'll find, someone like you

oj vilken spontan helg jag hade! väldigt väldigt bra!! 

fredagen - började jag morgonen med att pumpa lite på ego. sen skolan och idrott!
åkte till stallet med stina på kvällen. klockan 8 va vi i stan och åt på china. jag stina michaela stina vickan och malin. väldigt trevligt. sen såg vi breaking dawn! fantastiskt bra!!! :'))

lördagen - va jag och farmor på kalas hos syster och terese. 
åkte hem och gick ut och sprang. skönt! 
duschade och fixade om mig och åkte till stan med anna. lämnade mamma och pappa hos malin. sen åkte vi på allstar och åt. vart där i över 2 timmar. otroligt skönt att bara kunna prata om livet typ! precis va jag behövde! 
sen gick vi. gick ett varv på stan. anna skrev ju om de. 

men efter jag lämnat anna så åkte jag till stan igen. pratade med philip och hanna. sen åkte jag till ludvig och pratade och såg film med ludvig robert och gustav, sen kom philip också :)) 
åkte hem seeent och somnade kvart över 5 typ.. 

slappsöndag. legat i sängen hela dagen, varit på möte på stallet. nu ska jag plugga:(

hörsheejj! /s

min finaste bästaste pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0