The worrying kind

Herregud fick nyss en hjärtattack typ!!! Trodde det var nåt hus som rasa.... Kollade ut och ingenting ser berört ut så ringde till mamma och sa vad jag hört. Då hade hon fått ett sms att dom skulle spränga på hemmanet (där e4an ska gå), det var alltså det som lät så väl hem hit :O

Hade en väldigt bra dag igår fast än att jag bara var hemma. Fick duscha, typ lika skönt som det var efter peace and love! Sen åkte mamma till stallet också fixade jag, pappa och Agnes gomiddag till mamma eftersom hon fyllde år. Efter en mysig middag såg vi bonde söker fru och carina berg!

Ska se tv och läsa lite i min engelska bok idag och sen ikväll kommer Sofia hit så ska vi se film och skriva resultatlistan från KM :)


seriösare än seriösast!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0