this is war

Nu har jaf precis städat en timme typ. Plockat och greja lite med små saker och även städat toaletten, önskar att jag skulle orka städa mitt egna rum också... Men det får nog bli till veckan! :)

Idag är det en vecka sen jag opererades, känns som det var alldeles nyss fast samtidigt som det var en evighet sedan... Känner att jag vågar lägga mer och mer vikt på vänster benet också :D

Har precis insett att mina naglar faktiskt kan bli långa också, såg idag att dom faktiskt var alldeles för långa. Brukar inte kolla så ofta eftersom att dom i vanliga fall går av, av sig själv i stallet. Men nu har jag ju inte arbeta i stallet på över en vecka så då växer dom ut! :D Ska använda oljan på naglarna nu som jag fick av mormor och Lars i julklapp. Sen blir det stallet med mamma och kolla när Agnes tränar lite.


haha hitta en fin bild på Amanda, Stina och mig ifrån förra året.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0