sommar och sol

Hellllllo idag är det 111111, för er som inte redan viste det! Aja skit samma, nu till igår kvällen.

Sofia kom hit strax innan 6, hon hade köpt med sig sallad, dricka, godis och hyrt två filmer. Det var precis vad jag behövde och jag är så sjukt glad att jag har en sån fin vän! Har otroligt många fin vänner, men Sofia har det där extra. Vad det där beror på vet jag inte, men vi är ganska lika varandra tror jag. Sen är min farmor kompis med hennes farmor och när pappa var liten var han på semester med en kompis och då var Sofias mamma och pappa med också. Så vi känner varandra från massa olika håll. Men skit samma, tack för igår bästa du!

Vaknade 20 över 7 när Agnes slängde igen ytter dörren, då låter det verkligen över hela huset! Har sett på två inspelade program och ser på lyxfällan nu och klockan 11 börjar mitt favorit pogram!!!!! Sjunde himlen, så otroligt bra, skulle kunna kolla på det 24/7.


Hihi, jag och Sofia för mååånga årsedan!

/a


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja tänk att världen är så liten Anna:))

2011-11-11 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0