det är så jag säger det

nu har jag inte bloggat på ett tag! 

MEN det är måndagmorgon och klockan är halv 9. då de brukar vara som värst och man är som tröttast!
men jag är pigg och glad för min morgon började med att jag fick ett vackert och fint sms av min bästaste amanada :') det är den sista hela vecka dom har och dom kommer hem nästa fredag :D! längtar så otroligt mycket!! åhh :)))

min helg har varit så fantastisk! 
lördagen tillbringade jag först på hästryggen! red ut med agnes och kotten på dusen! gick vädligt bra :) 

sedan åkte jag stina och eila till micke på förfest typ. sen så åkte vi till stan på 200-dagars! 
de va en väldigt bra kväll tack vare mina fantastiska fina vänner!! :')

söndagen red jag och stina ut. till egoboy. dusen va väldigt pigg och glad. gick rätt fort där ett tag med de va gryyymt roligt :D!! 

nu ska jag jobba lite! hörshej:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0