du e la go

Tja!

Sitter och ser på sjunde himlen nu, i love it! Till morgonen har jag bara kollat på glee, har fått låna en massa serier av Vickan, så jag har och göra nu iaf! 

Ikväll spelar timrå, ska bli spännande och se om det blivit nån skillnad på deras spel. Man får väl iaf hoppas på de!

Min kära lärare ringde nyss och jag berättade om hur jag tänkte att det kanske skulle gå och lösa min praktik. Har nämligen en ide om att jag kanske kan få göra den då alla andra läser naturkunskap a och 100 poäng av det indviduella valen, då jag behöll mitt betyg i spanska. :) När jag kommer tillbaka till skalan blir det till att prata med rektorn och hoppas på det bästa så jag itne behöver ha praktik på sommarlovet...



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0