när du har sjukt bra koll och hälsan i behåll

Nu har anna uppdaterat! Ville inte blogga innan hon gjorde det. Har inte haft tid heller. Men som ni läste så har hon ju gjort illa sig. Det är så sämst och dåligt :( åh! Men anna får skriva om de när hon har tid och ork! Lär bli endast jag som uppdaterar nu fram över ett tag! 

Helgen har varit fantastisk! Tillbringade fredagen hos Robert med alla möjliga underbara människor! :) Körde heeela kvällen. Va hemma runt kvart över 4.
Upp halv 8 och duschade sen åkte jag till stan och jobbade på aveny. Lekte lite bildproducent då de va musikschlaget! väldigt roligt. Lärde mig extremt mycket! :)

Somnade rätt bra. Och har degat i sängen och sätt lost. till 3. Åkte till stallet. Var på US-möte. Va roligt att komma in där igen. Ska hjälpa dom med årets lucia:) 

anna och jag i tidningen 2008 baaaah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0