vi hör en röst som kallar

Tjoo!

Hann inte blogga igår, sorry...

Men de som hände var iaf att jag och Vickan gick på stan först och tog sen en fika, mycket trevligt! Dock lite för mycket folk för min smak när man går på krykor, menmen. Sen åkte jag hem till Sofia också åkte vi in med hennes föräldrar till stan och lämna dom där. Då drog vi och åt på Allstar, var där från 7 - 9 typ :) Efter gick vi en sväng på gatan och gick bland annat förbi tandoori, där sellbom satt. Sen kom typ en massa, också var vi kvar där till halv 12 typ. Skjutsa hem Sofias föräldrar och jag åkte hem då med.

Var så sjukt trött i armarna och händerna... + att benet hade svullit upp. Det har dock gått ner betydligt från igår :)) Är väldigt trött nu, så ska se på lite tv och vila bara. Ikväll är det kommunikationsmöte på stallet och imorgon 20 i 9 ska jag tillbaka till sjukhuset! Hoppas verkligen att det se bra ut.


Fick på mig jeansen igår!! :D

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0