det var så länge sen sist jag känner hjärtat slår

God kväll!

Jag är just nu en mycket trött tjej som är lite hungrig. Tävlingen i söndags gick helt okej, mycket nöjd med Kotten som sköte sig super jämfört med i vanliga fall! :) Slutade tvåa i cupen, det som gjorde att Stina vann över mig var 0.01% i dressyren och i hoppningen skillde det 1sekund på oss... haha spännande värre! Grattis til Stina iaf, jag ville ju trotts allt ha filten!<3

Idag har jag varit i skolan. MIBAS = prova på att vara rullstolsbunden, amputera ett ben, bland annat. Sjukt roligt, och lärorikt! Idrotten = Boxningen, typ gris jobbigt! Sen en massa styrkeövningar och sist men inte minst intensiv basket match. Vi körde sten hårt i 75 minuter, 8 personer och Greta som ledare, kunde inte bli annat än jobbigt! Träningsvärken man kommer ha imorgon, usch!

Nu ska jag äta nåt!


Vad säger du Halvarsson, nästa år eller!?

/a

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack d betyder <3

2011-10-10 @ 21:25:10
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0