Det var så mycket som var så lätt med den trippen

Gooodmorgon!

Vaknade innan klockan idag, borde betyda att jag är pigg? Men nej det kan jag inte påstå... Orkade inte somna om 30minuter  bara för då vet jag att jag skulle vara dötrött när klockan ringde...

Idag är det iaf dressyr tävling, dom la ut resultatet för hoppningen igår. Jag och Kotten leder stora cupen, wiii! :) Nu är det bara att hoppas på att han sköter sig så vi får lite poäng idag. Kan också meddela att min lilla syster Agnes leder mellan cupen också. Skojj! Nog för att hoppning är det vi är mest intresserad av, men aja bara att göra sitt bästa och hoppas på det bästa! :D


finfina häst!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0