du säger att du är stark

Godkväll!

Inte för att klockan är så mycket, men jag är helt slut efter dagen! Kottisen var en duktig pojke idag, som vanligt! Grunden kan jag ju villigt säga att den inte var så bra... hehe. Efter första hindret fick jag dra stopp på honom, för jag kände hur halsen bara blev längre och längre... Så behövde få tillbaka han igen. Hoppade sen 2-6 när vi landade såg jag vägen mellan två hinder, men vad händer? Jo han hängde inte med på att jag ville mellan hindren han tyckte att han skulle hoppa oxern åt felhåll! Så då höll vi på att gå omkull där... Sen fortsatte vi och kom i mål på 0 fel!

Det var en bedömning A:1a, så nära alla hade hoppat var det omhoppning. Vi rev då första hindret som typ väldigt många gjorde... Men riva kan alla så det gör inte så mycket denna gång! :) Vi slutade som 2a i KMet iaf!`

Nästa tävling är i Timrå den 6 november!! Sen ska vi träna hela vintern och ladda för nästa år, då jävlar!

 
Kottis! <3

Är klar med matten nu, ska lägga mig och lära mig allt i MIBASen nu!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0