jag hoppas jag drömmer att marken du går på går sönder

Gooodmorgon!!!! :)

Har precis vaknat, mina vader sviker mig.... Inte okej! Sitter och kollar ut nu och det blåser grymt mycket... kommer typ frysa ihjäl idag. Ska göra en stor sallad så jag håller mig varm!

Ikväll ska jag var i stallet hela tiden, måste göra en startlista, eller två och fixa lite annat till tävlingen. Sen så ska jag rida min häst också :)

Längtar till på söndag, KM i hoppning då!


Uppe fr,v - Dennis, Sebastian, Teo, jag, Josefine, Emma, Evelina, Carro, Emil, Victor och Pontus.
Mitten fr,v - Victor, Victor, Jennifer, Amanda, Stina, Sofia, Tobias, Victoria, Ella och Fanny.
Nere fr,v - Viktoria, Jennifer, Malin, Isabell, Hanna, Ida och Maria.

Ska göra mig en sallad nu, ciao!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0