jag kommer göra dig besviken

Tjolahop!

SofT och sluta tidigt!!! :D Har endast lyssnat på redovisningar idag, otroligt skönt. :) Åkte hem sen på ica och handlade mjölk och sallad till lunch, pallade inte göra någon lunch och det var fisk på skolan... Ska snart ta och åka till stallet för att skritta ut med Tilda och Raider, skojskoj! :)

När jag kommer hem blir det matte plugg, prov imorgon och jag vill så hemskt gärna att det ska gå bra! Imorgon blir det matte prov sen ska vi på subluna. Och i helgen är det tävlingar båda dagarna, ska bli spännande, haha kommer gå sämst, men skit samma! :))


mina röda converse har kommit idag också ska hämta dom efter stallet! :D

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0