Jag säger 1 000 000 nollor

Vaken nu och ska åka till skolan halv 11! Så går det när man har bestämt sig för att hinna springa en sväng och nästan skriva klart i historian. Meningen var att jag skulle upp halv 8, men vaknade halv 7 och var pigg så lika bra att kliva upp och börja med historian.

Matten igår gick nog helt okej, lutar åt att jag få VG i matte B, helt otroligt egentligen! :))

Idag efter skolan åker jag och mamma till björkbacke och jag ska hoppa Kottisen för Pia, jag hoppas han inte är lika dampig som sist... Nog för att det är roligt, men vill ju gärna kunna koncentrera mig på andra saker också. :)


Mojje får också följa med på löpturen sen ;)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0