jag tänker stoppa dig

Goddag!

Sitter på skolan nu och skriver på historian som ska in på fredag... Senast klockan 5 åker jag och Vickan ner till stan för att äta innan sista gif machen i år, galet!!

På idrotten idag hade vi samma som förra veckan och min kropp är bokstavligt talat död! Helt slut... Men det var roligt :) inte lika roligt att säga hejdå till våran lärare Greta som ska flytta till umeå på lördag... Jag hoppas över hela mitt hjärta att Johan är minst lika bra! När vi sa hejdå kom det nästan tårar... :(



Hitta en bild på Amanda som åker nästa vecka... Gaa helt sjukt hon ska vara borta en hel jäkla MÅNAD!?!? Jag hoppas verkligen att hon får det toppen!!

På tal om jävla skit grejer så har mina skor från tradera skickats till fel människa så jävla lessssss!!

/a

Kommentarer
Postat av: Anette

Men Amanda ska väl inte bara vara borta i en vecka?? Är det inte 4 veckor?

2011-10-17 @ 18:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0