Magiskt, men tragiskt

Godmorgon!

Ingen bloggning igår, stressig morgon och kom hem halv 11, så då pallade jag inte blogga. Men igår efter skolan gick jag, Sofia och Vickan och åt innan vi hämtade Evelina och Jenny. Vi åkte ut till birsta och sen ut till timrå och kollade på timrå - modo, matchen var s ä m s t ! Men jag hade grymt jäkla roligt på birsta, bil turen och på matchen, tack för det mina vänner! :)

Idag ska jag till skottsundsbacken och hälsa på och hoppas att jag får praktik där. Sen klockan 11 så kommer våra chefer för evenemanget i östersund, ska bli intressant och höra vad vi får göra! Historia på eftermiddagen, och ikväll ska jag och Kotten åka och träna för Pia (Sofia och Dazze också), sist jag och Kotten var på hennes träningar var för nästan prick ett år sedan..


fin, fina häst !

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0