RICH KID BLUES

Opps. Jag har inte bloggat på väldigt länge känner jag! Men jag har inte haft tid eller ork!

Men hopptränade dusen igår iaf! Uppe på björkbacke! De gick mycket bra! Eller hittar ju knapparna mer och mer på honom nu. Blir alltså bara bättre och bättre! Han är förbannat rolig! Tagga tävling till helgen! :D Om de går bra också så åker jag förhoppningsvis till Timrå i November!! :))

Ska även den 20-21 oktober åka till stockholm med Peter och Tomas! Ska få vara med och typ jobba på Globen då glada hudik teatern har sin sista föreställning typ!! :)) Ska bli fantastiskt roligt!! :D

Har tillbringat hela kvällen i stallet! Med amanda! varit assistent också har vi fixat lite med tävlingen i helgen! :)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och kolla på lost :')
/s

hahahaha! fick bli en fantastiskt fin bild på alcama amanda och mig sen i vintras ;)! 

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

gullig bild :)

2011-10-10 @ 22:33:02
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0