summer of 69

Har nu lagt mig i soffan efter en lång men rolig dag! Satt kvar på skolan och plugga till 10 i 5, åkte sen ner till stan och gick upp till ego. Vi gick på spinning - All train, eller nåt sånt hette det. Höll på i 55minuter, när det hade gått 55minuter var jag helt slut. Kändes som att benen lyste rött!! Vi körde mest styrka men även lite kondition, hon som hade passet hade grymt bra musik och hon fick verkligen en att öka på trögheten, grymt + till den ledaren! :)

Åkte med Vickans pappa till kvissle, där jag träffade Amanda också gick vi på ica och handla lite till imorgon. Tog oss ett tag att handla eftersom att Philip jobbade så vi stog och snacka en stund. Imorgon är det LS-dag, vi ska vara på lomtjärn från 9 till 4.... Kommer frysa ihjäl!


hahaha jag och Agnes i sommras när vi åkte till mormor!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0