Tennistid och öppen spis, ingen kaos, ingen kris.

Har precis skrivit klart recensionen om Håkan Hellström boken jag läste på svenskan! Mycket bra bok! Bör läsas om man gillar han! :D fantastiska bästa håkan!! 

Hade iaf en vädliigt bra kväll igår. Var först hos micke i skönsmon med massa olika människor! fantastiska människor! Gick därifrån till stan. Det va väldigt mycket folk ute, så flängde runt lite hur som helst kände jag ;) 
Var hemma vid kvart över 4 kanske. Låg och pratade med Amanda i telefon till kvart över 5. 

Klockan ringde prick 6. Så de vart drygt 45 min sömn. Helen kom och hämtade mig. Kastade ut hästarna och va klar med stallet vid 8. Kom hem och somna, sov till 3 då amanda ringde och väckte mig.

Åkte och red finaste rollen med amanda och alcama. Helt otroligt bra ritt. Det behövdes! Mycket ångest! Men man kunde bara koppla av och njuta av galoppen! :))) 

Nu ska jag faktiskt gå och sova! 
Hörs hej! :) /s

finaste dazze! ladda för tävling i helgen!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0