jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Sitter just nu och lyssnar på lasse! Va händer med mig? Han är grym i vilket fall :D 

Har varit i birsta och yrat med mimmi och josse idag. Handlat lite till tårtan som ska bakas imorn till guldtrofén på torsdag :D 

Imorn ska jag tyvärr inte åka och träna dusen :(Han har hoppat så mycket senaste tiden så de är nog bra för honom :) På söndag ska vi förhoppnigsvis ut och galoppera i skogen! kan behövas :D

På torsdag åker jag iaf ner och jobbar i globen med peter och tomas :D Ska bli fantastikt roligt!! Är sjukt pepp!!

Nä. ska nog upp och springa imorn! Så ska hoppa i säng nu och se lost :))

/s
hahaha! hitta en fantastiskt gammal och överredigerad bild på mig sen början på ettan typ ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0