hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?

Okej! Dålig bloggning från min sida också! Men har haft så mycket senaste dygnen! 

I torsdags åkte jag ner till stockholm med mamma och farmor. Var på globen hela torsdagkväll och fredagkväll med Peter och Tomas. Jobbade och hade de fantastiskt roligt!! Hela elvisgänget är helt fantastiskt bra!! De va så otroligt roligt. Helt klart värt att åka ner! :)) Älskar stockholm!! 

Kom hem på lördag vid 4. Åkte hem och sov en stund. Åkte till stan med amanda och var hos micke med massa olika människor! De va otroligt roligt. Drog på krogen! Älskar alla mina vänner så otroligt mycket!! Vet inte va jag skulle göra utan dom! :D 

Igårkväll va jag stina och anna hos amanda. Åt pizza och pratade om allt mellan himmel och jord:)
OCH amanda åker idag. Vet inte hur jag ska klara mig seriöst!! Min favorit. Min bästaste bästaste vän!! Min andra halva liksom! Hoppas på att de kommer få en fantastisk resa :))<3

NU-SKA-JAG-SÄNDA-RADIO! jag orkar inte. men. körpånubah! 

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0