vad du är söt min kära lilla ponny

Tja!

Provet idag gick typ inte alls så bra som jag hoppas....! Fick inte ens ett svar på sista frågan, jag hoppas över hela mitt hjärta att hon hade skrivit ut fel siffror eller nåt.... Aja hade basket på lunchen, möte nv2b, tror jag. Dom har 1 riktig basket spelare och en som spelar på skoj, sen en som är jätte lång... Vi har en som spelar på skoj, sen jag och Vickan som "bara rider". Också har vi sebastian som spelar fotboll och Teo hockey. Vi lede efter första 10minuterna, men förlorade sen med 10-11.... bara för att basket spelaren i andra laget gjorde 2st 3poängare.... bajs!

Var på subluna klockan 1, det är ett upplevelse centrum för handikappade. Så sjukt häftigt var det!! Grymt att det finns såna ställen!

Har städa lite nu och ska åka till stallet och ta handom min underbara häst! Ikväll blir det idol, för imorgon är det tävliiiiing, wiiii! :D Tävling både lördag och söndag, hoppning första dagen och dressyr andra. Det är NRF-cupen, både jag och Sofia är med i stora cupen, vi hoppar 90cm och rider sen LB:2an.



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0