Would I sympathize and believe in you?

ojoj vilken fantastiskt helg!
varit ensam hela helgen då mamma och pappa har varit i stockholm! rätt skönt! känner att de kanske snart är dags att flygga hemifrån! skulle inte vara helt fel. kanske stockholm? javisst! 

fredagkvällen hoppade jag milana! gick väldigt bra!!
sedan resten av kvällen va jag i bredsand med min underbara fin klass!! 
sen åkte jag stina och kim in till stan och träffade jimi och jonatan!
ja. mer om de säger jag inte :) hehe
lördagen va jag och anna på innebandy! väldigt trevligt. sen på kvällen gick vi ut med privathästägarna! otroligt otroligt roligt må jag säga! :)) 

IDAG. söndag. slappsöndag! va jag och anna på stan. sen på bio!
nu blir de till att se lost lost lost!! :D
sen sova! godnatt :) 

/s
slänger upp vågra gamla godingar:)

jag och stina för nått år sen :)
anniiie!
amanda janco och pralin :'))
hubertusjacken för några år sen:)
malin, robyn, stina, eila, stina och vickan! :)
NV-dagen :D jag och anna! fantastiskt rolig dag!!
jag och anna, midsommar 2010! minne för livet!!
detta va typ 2009 eller 2010 när jag anna stina vickan och malin hade en filmgrym kväll!
elin, jag, mimmi, josse och elin i ettan :)
en av dom fantastiska vinteruteritterna till tallstugan på rollen :))))
haha jag rollen anna och zeymore va runt västbo och plumsade i 1½ meter snö! kommer aldrig glömma de!
finaste pralinen i matfors på tävling :)
bästa & sista tävlingen på rollen! kommer aldrig glömma denna häst. kommer nog aldrig kunna dela så många fantastiska minnen med någon annan häst än honom! värderar han högst. han kommer alltid vara världens bästa häst i mina ögon oavsätt!! min finaste fanastiska underbaraste roletto! <3
rollen fick avsluta detta extremt långa inlägg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0