den får en att darra som höstlövet

Sitter just nu och har ljud. Utan lärare. Har de hela dagen idag, rätt skönt! 
Försov mig imorse. vaknade halv 8 och bussen gick 10 i. Hann aldrig sminka mig, det va kallt ute, kall bil, fullproppad buss, också när jag kom till skolan fick jag se bilder på mig sen i lördags, de va inte okej! :o haha

Men helgen har varit fantastiskt bra!! jag gillar mina vänner så otroligt mycket och dom gör kvällarna till sånna som man aldrig glömmer! underbart roligt!! :))

Träffade även Mat Murley på svenssons! Hur läckert är inte de? :D 

Nu ska vi börja planera vårat radioprogram. Kan bli spännande!

Hörshej! :D
/s
jag saknar sommaren otroligt mycket!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0