Du kommer inte stanna här länge

Goooooodmorgon!

Trött tjej? Yes! Sov 6 timmar inatt... inte okej. Sitter iaf och lyssnar på lite musik nu i väntan på att håret ska torka. Amanda kommer och hämta mig idag igen, så underbart skönt!

Var på timrå igår med Vickan och Salander. När vi åkte in skratta jag så jag nästan grina, shit vad roligt vi hade! Vickan körde dit och hem och hon är grym! I den tredje perioden fick jag en puck på ryggen!? Jag älskar min reflexer nu <3 ! Hade jag inte ducka bara för att jag såg Vickan göra det hade jag haft hål i pannan nu... Tack och lov för reflexer!! Timrå VANN iaf, 4-2 sjukt spännande. :)

Nej nu ska jag äta lite frukost, hoppas ni får en trevlig dag!


älskar den här bilden på Mojje och pappa! :)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0