Hoppträning

Började med att skritta fram honom runt travbanan innan vi (jag & Matilda) gick in i paddocken och skritt jobbade dom. Började sedan att jogga igång honom, jag tyckte han känds lite lång, men Inger sa att han var jättefin! :D Han var lite seg, fick använda mina ben väldigt mycket för att få honom att trava på. Värmde sedan upp i galopp också innan vi börja hoppa.

Hoppade lite linjer idag och bara lågt, eftersom han är så galet taggad på att hoppa nu! Men jag älskar att rida honom när jag märker att han är glad, så då blir jag också glad + att det är roligt när det går fort! :D Han hoppade helt okej, lite svårt att få han bra emot hindren eftersom han antingen drar iväg eller samlar sig mot hindren och när han gör det drar han iväg som en kanonkula efter! Hihi. Men på slutet hoppade han riktigt bra faktiskt!


taggad häst mellan hindren


duktig polle!

Bilderna som kommer nu är så Kotten i ett nötskal!





haha, kolla bakbenen!

Alla bilder är tagna av Agnes med min mobil.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0