JAG ÄR TAMBURINSPELARE I DENNA JINGEL

sitter just nu på kontoret med amanda och vickan. fixar med lite proppar inför tävlingarna vi har nu i höst. de är väldigt roligt att vara igång nu efter dom lokala tävlingarna vi har haft i sommar.
det blir en NRF-cup och ett KM. så nu är de snart bara att anmäla sig ;)

men igår kväll iaf. så var jag ute med emma. träffade massa annat folk som vi var med. emma åkte tillbaka till njurunda men jag kände för att vara kvar. men hade en väldigt trevlig kväll. var på olika krogar och sen avslutades de på donken med robert gustav joel hugo erik och axel! väldigt trevligt :)

nu ska jag fortsätta så jag inte sitter här hela natten. sen blir de plugga ikväll. paaarty!

saknar jag peace and love och sommaren lite eller? ååh :(

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0