KÄRLEK VID SISTA ÖGONKASTET

jahapp.. jag har fått skäll över att jag inte skriver med STOR bokstav i Varje Mening! så i detta inlägget måste jag tyvärr börja med de :(

Men idag har varit en rätt bra dag. Lugn och skön! Förutom att min bil gick sönder, men de orkar jag inte skriva om, ointressant! Varit på ego och tränat lite. Intervaller och styrka, sen vart de kolsvart hela gymmet! :o Bra med strömavbrott! Åkte med amanda hem. Åkte en stund till stallet också.
Men nu sitter jag här. Väntar in min fina vän, stina, som ska göra sig klar sen ska vi nog ut på lite äventyr:)

Imorn blir de klassfest! Ska bli riktigt roligt faktiskt ;)

Nu ska jag göra mig klar! 
/s

haha bästa bilden på mig och josse! kanske knäppt med sämsta kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0