mamma mia

Hello!

Är egentligen för trött och less för att blogga nu.. Men aja skriver lite gran iaf.

Vaknade vid halv 8 idag, sovmorgon typ! Hade ont i huvudet redan då, åkte till skolan och hade matte. När matten var slut stod jag inte ut längre och gick till skolsyster och fick en tablett, tack och lov, blev iaf lite bättre! Hade historia på efter middagen, ganska intressant faktiskt. 

Fick åka med Amanda hem strax efter 3. Åkte sen till stallet med Stina och vi skulle busrida till egoboy och hoppa hoppstigen. När jag ska göra ordning Kotten så ser jag att hans högra bakben är typ sjukt stort och när jag tar när hyta han... Ringde då till mamma som fick komma, vi hoppas och tror att det är lymfangit. Gjorde rent båda benen och sen skrittade och travade lite runt travbanan och svulnaden gick iaf ner lite, skönt de!

 

Mojjsson i söndags, STINA NILSSON var här och fotade lite åt oss! :) Mycket snällt av henne, han har så sjukt mycket päls nu så vi kände att vi måste ha minne kvar av det. För den ryker om två veckor!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0