men definitivt inte sista!

Igår va de en väldigt bra dag! hade fliluftsdag. Men skulle ju hoppträna på kvällen så de fick bli min fliluftsdag!
Var i stan hela dagen med emma och kollade på vagant. De va väldigt roligt. Man blir lite lätt sugen själv att börja tävla nu!! :D Ladda guldtrofén! 

På kvällen åkte jag till stallet. Fixade och donade med finaste dazze. Åkte till björkbacke och tränade för pia. Hoppade bana på cirkus en meter. Det gick fantastiskt bra! Bästa gången jag har ridit honom. Det är så roligt att känna framstegen på bara en vecka. Fina fina dazze!!! :))

Nu sitter jag i skolan. Skriver webb och internetanalys. skitroligt.

fina dazze!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0