RESTEN AV DITT LIV

Chaachaa!

Klev precis upp och jag är pigg!!! :D Sovit nästan 10timmar :') Så otroligt skönt!

Igår på skolan blev det matte plugg från kvart i 9 till 12:50... och är ändå inte klar med det vi skulle hinna från kvart i 9 till 11.... Sen började historian 1 och han hade förläsning, sjukt trött då.. tror jag och Vickan höll på att somna, hehe. Aja sen på kvällen följde jag med mamma och Inger till björkbacke för mamma träna Kotten för Inger där. Och asså shit vilken skillnade det är på underlag, lovely!

Idag väntar storsamling och historia! Börjar kvart över 11, men ska åka in 9 för att plugga matte.... Måste jobba på så att proven kan gå hyfsat iaf, usch vill inte ens tänka på det...! Ikväll ska jag och Stina rida till egoboy och busa lite med hästarna, underbart!


haha, bilden är tagen bak på en husbil när vi var på hundutställning!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0