Saknade vänner

Trött tjej, men vad gör det? Nada för tillfället, för jg är lika glad ändå. Åker ju till stockholm på fredaaaaag! :D

Har haft redovisning idag och den gick helt okej, sen hade vi idrott, friidrott. Sprang dock inte dom 2000metrana som de andra gjorde, för min lärare tyckte jag inte skulle göra det när jag hade ont i halsen... Åkte sen och hämta mamma innan vi åkte till stallet och jag hoppade min stjärna för Inger. Han var superduper fin faktiskt! Lyssnade bra (för att vara han) samtidigt som han var mjuk i handen! :D Har ätit lite middag nu och ska ta mitt pick och pack och fara tillbaka till stallet.


google bild på hotelet vi ska bo på!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0