Stopp

Sitter hemma nu och ska snart dra igång och packa! Mibas hela dagen idag, förmiddagen lyssnade vi på redovisningar. :) Klockan 11:10 skulle vi som var med på basketen vara ombyta pch redo för match. Dom första vi mötte var nv3a... vi gissade på att det skulle bli 0-20 typ, för dom är grym! Men så blev det inte, utan det blev "bara" 8-22! Efter första halvleken skillde det bara 2poäng faktiskt...

Nästa som vi mötte var na1a(!?) tror jag dom heter, men vi vann iaf den matchen och Es1 kom inte. Så vi blev tvåa i gruppen och gick vidare! :D Sen börja min lektion 1 och jag kom precis till att filmen börja. Såg "Hur många lingon finns det i världen?" Har sett den innan men jag älskar verkligen den! Vi ska se den på måndag igen :')

Men i och med basketen så hann jag inte äta lunch... Därför måste jag packa nu så jag kan hjälpa till med middagen, HUNGRIG!


kotten!

Nej nu ska jag packa, äta sen till stallet och rida. Sen dö i soffan och även sova så småning om imorgon far viiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :D

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0