THE LAZY SONG

Hello!

Pepp tjej, NOT! Skulle så hemskt gärna vilja ligga kvar i sängen och sova... Men nej skola idag då som vanligt, matte B och historia väntar idag.

Sofia har blivit grym på att blogga, wiho! Igår hoppade vi i hoppgruppen och ja om vi ska sammanfatta det så kan man ju säga att vi två är väldigt lik varandra... haha. Så fort Pia gav mig tips och sa vad jag skulle tänka på så skulle Sofia också göra det och tvärt om, haha :) Vi har fått tips om hur vi ska ändra vår sits bland annat, så nu jäklar! Det gick iaf bra för båda och hoppa och jag är nöjd med Ciaro som jag hoppade.

Tidigare på kvällen igår så skulle jag borsta min häst och vad gör han!? Jo sparka mig på smalbenet, fyfan vad ont det gjorde trodde det gick av...! Men det verkar det inte ha gjort :) Gör bara ont när man står på benet och om man skulle slå sig där eller bara någon nudda där gör det skit ont igen...


jag och Wille + Sofia och Pralin för typ 100 årsedan!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0