simply the best

Sitter och väntar på maten, så då kan jag passa på att skriva om min finaste vän! i småååå bokstäver bara för att de är jag. de händer endast nu. Så håll i hatten! :D

min absolut bästa vän är ju, anna. de finns ingen som henne! kan lita på henne till hundratio procent.
jag har bott på essvik exakt hela mitt liv. anna flyttade hit när hon var runt kanske 3? vet inte riktigt. men vi har bra fina bilder på oss tillsammans sen dess. men var inte så mycket med varandra även fast vi bor 100 meter ifrån varandra.
det blev mer och mer när vi börjde på essvik och nivrena som vi började vara med varandra. vi hade ju fullkoll på vem vi var med nu blev vi verkligen tajta!
de finns så otroligt många fina minnen sen nivrenatiden! så mycket bilder som vi knäppte. de är ju så roligt att gå tillbaka och kolla!
ettan på gymnasiet va absolut de roligaste åren! jag flängde fram och tillbaka till anna och stina på västermalm. så otroligt otroligt rolig tid! jag saknar de så himla mycket!!

nu idag. är vi absolut som tajtast! min finaste bästa underbaraste fantastiska vän!

du är guld värd och betyder så mycket för mig! du anar inte! jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0