VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER!

Det går bra att blogga nu har jag hört. Tror ingen av oss orkar ta tag i att skriva om hur vi har haft de i stockholm. haha men jag gör de nu iaf. kort kort!

Vi började med att nästan missa tåget till stockholm. Men vi hann som tur var! Väääldigt spännande tågresa. De som händer på X2000, stannar på X2000! :))

Men på fredagen så var vi på grönan heeela dagen. De va fantastiskt roligt. The ark va helt fantastiska! De va svinroligt och de va den bästa konserten med dom. Vilken va en himla tur eftersom de va den absolut sista spelningen! alla grät. De va så fint!! :')) 

Lördagen va vi ut och åt. Hade de trevligt. Chillade och kollade läget överallt. Allt från stureplan till gamla stan!! Trevlig och lugn kväll!
Söndagen shoppade vi loss! Otroligt roligt! åkte tåget hem halv 7.

Det va en fantastiskt rolig helg i stockholm!! jag älskar stockholm! jag ska bo i stockholm! jag ville inte lämna stockholm! :( menmen.

Eftersom att jag har bloggat nu så får anna ansvaret att ladda upp alla bilderna! punkt! :)

Träffade lea på centralstationen precis innan vi skulle åka hem. de va väldigt roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0