# BITCHKRAM, BILDER

har ju faktiskt sagt att jag ska ladda upp lite bilder sen jobbet. och nu när jag har tid, är pigg och har lust att göra de. + att jag saknar jobbet, så kan jag ju faktiskt göra de :D!

här är andra dagen första veckan. körde 50 på motorvägen. badplatsinspelingsdag. absolut värsta dagen! :o haha
på midlanda! :)

fick äran att filma och fota med nickes super kamera! :D
hektiskt dag på jobbet.. hahah
bästa bilen!
ett av dom 35 fikaborden vi ställde upp ;)
vann ju gula-bil leken rätt stort :D
lite ljus!
absolut den värsta dagen att handla. de vart ju rätt mycket!
liiite mer mat!
pooolscen i härnösand! :)
testar chefens plats ;)
wordfeud <3
studenten! :)
vaktarN!
en och enhalvvecka i kristinshus :)
bästa östis!
precis innan maskeradfesten!
hagwalls önskan, banan-kaka i muffinsformar ;)
midlanda!
nicke och carro!
linda! :)
fick en fantastisk fin bild på hagwall ;)
sista festen!
kameran fick också ha bälte ;)
bilen får tala för sig själv!

norraberget!
blev rätt mycket kakor sista dagen!
linda och fanny, sista dagen :(
hagwalls, korv med bröd + marabou!
SLUTFESTEN!

elin och sandra!

jon, mattias och östis!

nicke och östis!

nicke, antoni och hagwall!

sandra, robin och bonnie!



robin och emil!


VÄRLDENS BÄSTA TEAM!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0