Vart jag mig i världen vänder

Godmorgon! :)

Är så trött, har sov morgon idag men är vaken nu!? Bra Anna bra! Ska träffa Evelina på ego för lite träning, lugn träning för mig eftersom jag fortfarande är snorig...

Såg inlägget Sofia skrev om mig, vet inte vad jag ska säga mer än att hon är den absolut BÄSTA !! Så sjukt många minnen vi ha, skolan, fritiden, stallet med hästarna. Herregud, våra uteritter på Kotten och Markus kommer jag aldrig att glömma, haha! I skolan, eller jag tror det var på niverena som vi börja vara med varandra mest. Fattar inte varför vi inte var med varandra tidigare!? :o Jag har liksom bott i huset vi bor i nu sen jag var 1...

Jag tror och hoppas att vi kommer få ännu mer minnen som blir oslagbara. Bara med tanken på att du nu rider Dazze och Kotten är frisk så kan det säkert bli minnen med dom två både på uteritts sidan och tävlings sidan! Sen massa minnen utanför stallet också.


du är bäst min vän!

Nej nu måste jag göra mig klar.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0