Vi kommer dö samtidigt

Tjahahahahaha!

Vet inte vad som händer med mitt ben!?!? Där jag blev sparkad för prick tre veckor sedan som inte har gjort ont alls gör nu ont och det är en knöl där!?!?!? Aja hade orientering idag på idrotten och shit vad jag älskar det. Det är så otroligt jäkla roligt, men jobbigt, sprang med Basse, Teo, Vickan och Victor. Tycker det är jobbigt och springa så mycket som man gör, men tänker liksom inte på det eftersom man får sån energi kick av att hitta en kontroll. Vi tog 6 kontroller på egenhand, fast än att vi var ute och yra en kvart typ, hade 1timme på oss.

Nu kommer det laddas upp lite bilder medans jag duschar och lagar mat!







trummisen i THE ARK!!




Så nu orkar jag inge mer, har massa mer bilder, men tycker alla ska kolla på denna fina video:


peace, /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0