999

Hejsan, de var inte igår!

Har inte tid att sitta så mycket vid datorn nu för tiden, blir att man använder telefonen istället :) Idag ska mamma träna för Camilla och ikväll ska vi till våra kusiner för Gustav har fyllt år! :)

Igår var vi på teater (var tvungen med skolan) den handlade om hur mycket vi är inne på facebook och att de är där det händer.. Den var iaf sjukt rolig, skratta så jag grätt ibland :')

I torsdags tränade jag för Inger och vet ni vad, Kotten var så sjukt fin på slutet :D! Så härligt att man känner skillnad från att han inte alls vill ta betet och trava på i volterna till att han han var stadig både i traven och galoppen! :)

I onsdags var jag hos sjukgymnasten och nu får jag göra vad jag vill, även om jag har lite smärta! :) Så nu kör vi!!

Det var lite av de roliga som hänt dom senaste dagarna.


älskade häst!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0