allting kommer bli bra tillslut

jag har haft så otroligt mycket senaste tiden. men ska köra en snabbisinlägg om va hur jag och stina hade det i stockholm!
onsdag - jobbade jag stall med ulrika. det gick bra. tåget gick halv 1. kom fram till stockholm vid halv 5. åkte till maj-britt, min farmors syster, som vi bodde sov hos onsdagnatt och torsdagnatt. vi åt hos henne. sedan så åkte vi till stan och gick på bio. väldigt mysigt :) 

torsdag - sov ut. va helt död. sedan så åkte vi till stan och gick 7 timmar på stan. brände 1400 den dagen på bara kläder.. åkte hem till maj-britt och åt. sedan åkte vi tillbaka till stan, tog en cider och chilla. bowlade också :) 

fredag - åkte vi efter lunch till stan och checkade in på hotellet. gick på stan ett tag! handlade lite till. hehe
sen blev det middag på jensens. otroligtotroligt gott!! sedan hängde vi på hotellet. drack lite och hade de trevligt! skypade med dennis till 5 på natten ungefär. lite trött! 

lördag - bästa dagen! helt klart! gick upp och åt frukost. sedan chillade vi inprincip hela dagen på hotellet. pratade och såg lite på tv. allmänt trevligt. och en uppladdning inför kvällen!! 
åkte till globen och åt där och gick lite i affärer.

klockan halv 5 cirkus gick vi och ställde oss i kön in till annexet. stod rätt långt fram. sedan så släppte dom in halv 7. fick komma in, stod långt fram i kön som tur var. hängde av oss jackorna. och gick in. träffade håååkan! de va roligt:) sedan så ställde vi oss bakom några som stod längstfram som skulle kolla på förbandet. halv 8 började förbanden. det var livingston och amaranthe. riktigt bra faktiskt. sen hade vi turen att komma längst fram vid kravallen!!!! helt galet otroligt bra. jag dog.

halv 10 började takida spela. alltså. jag finner inga ord hur otroligt fantastiskt bra det var!!! världens bästa band och världens bästa kväll. plus världens bästa vän!! magiskt var det helt klart!

efter tog vi tunnelbanan, och gick och dog oss några drinkar. kom hem till hotellet vid 4 igen kanske! mycket underbar fantastiskt kväll!!

söndag - åt vi frukost. fick då ett obehagligt samtal av mamma som berätta att therese och bjarnes hus stod i lågor. det är så otroligt orättvist.. jag finner inga ord.. jag tänker på dom otroligt mycket. <3
åkte hem vid halv 5 och va hemma vid kvart över 9.

haft mig fantastiska dagar i stockholm med mina finste vän!! men avslutades inte så bra :(
/s

lite bilder här då! hehe vart ett rätt långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0