Amazing

Går bra för oss att blogga känner jag... Har iaf varit på skolan och haft min enda lektion som var styrketräning, det gick bra kommer nog ha träningsvärk i armar och ben imorgon! Har nyss kommit hem och ska snart ut och springa en sväng med hunden :) Sen klockan 4 ska och Matilda äntligen rida ut tillsamans igen :D

Igår hade jag praktik på eftermiddag/kvällen 15-20, det var väldigt roligt! På dagen blev det plugg i skolan, samhälls fördjupning...

I måndags hade vi skapande och då hade vi musik, lärde oss spela lite gitar :D Sen på eftermiddagen blev det idrott, medel jobbigt och sen när jag kom hem gick jag och Mojje ut 1,2mil!

Håller på att komma igång igen till vårruset som är den 23maj, vi är ett lag som ska springa då! :D Känns bra att ha ett mål nu så man kan komma tillbaka där man var innan skadan.


Stina och jag innan vårruset förra året! :D

Nej nu ska jag ge mig ut, hejsvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0