men jag föll för dig

tänkte försöka skriva ner allt jag har hunnit mer under denna helg!! nästan iaf ;)

fredagen - en fin och bra dag i skolan. sedan banken med mamma, fixade nytt bank-kort. sedan fikade med mamma och malin på stenstan. mycket trevligt :) bio på kvällen! mys:) och sedan en snabbis och kikade på lanet på tonhallen! :) 

lördagen - hopptävling med finaste tramses! första klassen 70, så gick vi nolla, helt okej runda för att vara absolut första gången han hopptävlar, eller ens är på en "tävlingsplats".
i andra klassen, 80. så flöt de på mycket mer. med fick ett pet på ett räcke. synd. men han va fin. är väldigt nöjd med honom i allmänhet, skötte sig exemplariskt för att bara vara 4 år och knappt gjort nått:) fina ramses!! 
åkte hem. stressade lite. åkte på giffarna med anna vickan och teodor. dom förlorade:( 

åkte hem och fixade mig. åkte in till stan och träffade astrid och pontus. kollade på malin när hon och hennes kör sjung på kulturmagasinet! de va fint:) 
sedan var de den svenska björnstammen!! grymt bra! det var jag astrid emma malin anton pontus och amanda! mycket mycket bra. mycket fina vänner också! :') 

stall hela dagen idag. ridit ramses också. väldigt duktig!! 
kört pajaz och chillat typ! snart big brother:) 

/s
nån bild sen tävlingen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0