when your heart's under attack

sitter och har film. redigering för fullt. dock är det deadline på filmen idag.. hehe men har typ rätt mycket kvar tyvärr :( 

i måndags hade vi också film. redigerade hela dagen. sedan åkte jag till stallet. tränade finaste milana!! hon va fin och duktig! :) 

igår så tränade jag tramses för gunilla. tränade mycket skolor och galopp. helt klart bästa träningen vi har haft!! han va klockren och jätte jätte fin! lillvännen :) 

har nationella i svenska på fredag, tal dessutom.. känns inte helt okej menmen. blir massvis med plugg både idag och imorn! orkar inte. det ÄR ju så mycket.. döda mig! 

nu ska jag fortsätta sedan åka hem! 

/s
tramses på löshoppningen förra veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0