3månader...

... sen jag ramlade av Kotten på träningen. Vi den häsr tiden var jag och mamma på väg till sjukhuset helt ovetande om vad jag hade framför mig. Åsa tyckte då att jag skulle tävla 4dagar senare. Jag sa redan då att det aldrig kommer gå, eftersom det var så svullet. Men att jag skulle opereras och måsta gå till sjukgymnast flera månader efter, hade jag ingen aning om!

Jag är ändå glad att det gick så pass bra som det gick, tänk om båda knäna skulle gått sönder. Vad skulle hänt då? Skulle jag ha kunna åkt till östersund och jobba? Skulle jag kunna jogga redan nu? Det är frågor jag aldrig kommer få svar på och frågor jag aldrig vill ha svar på!

Nu ska jag dra nytt av det som hänt genom att jag inte varit i stallet så mycket sista tiden så är suget tillbaka till verkligheten stort! Och jag tror nog det här breaket var lägligt trots allt.


sandiiiiig!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0