att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen

tycker själv rent spontant att jag har varit rätt duktig på att uppdatera bloggen senaste dagarna! eller två dagarna iaf ;) 

idag har varit en lugn och fin dag. åkte till stallet och kollade på lite hoppetävlingar. grattis grattis till alla fina ekipage som hoppade och tog sig en placering! :)

red sedan rollen en sväg på travis. han va rätt galen men de gick bra. han faktiskt små reste sig en gång. blev chockad så jag hann knappt reagera! men de gick bra ändå! :) kan bli spännande och se fortsättningen på detta. ska försöka rida honom imorn också! har rätt mycket skola denna vecka :/ 

sen denna vecka eller nästa vecka så bokar jag och stina förhoppningsvis biljetter och fixar allt till stockholm!! :D galet laddad!!

saknar anna fanastiskt mycket måste jag säga :(

/s

älskade bästaste vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0